پخت گوشت به روش اصولی
نوشته شده توسط : khanehvakashaneh

 

 

 

روش های پخت گوشت

Braise - Braising روشی است که با قهوه ای رنگ شدن گوشت از هر طرف در یک ظرف سنگین انجام می شود. مقدار کمی آب به آن اضافه می شود و سپس گوشت پخته می شود تا در دمای پایین نرم شود.

 

بریل - بریلینگ در کوره یا کوره در فضای باز انجام می شود. گوشت را بپزید تا از یک طرف قهوه ای شود. سپس طرف دیگر را به لطف دلخواه میل کنید.

 

گریل - کباب کردن نوعی کباب کردن ، که معمولاً روی کوره با شعله های ذغال یا گاز انجام می شود. از بریکت های ذغالی معمولاً برای کباب کردن استفاده می شود. هنگام شروع زغال چوب ، اغلب از مواد بسیار قابل اشتعال استفاده می شود که باعث ایجاد شعله های باز می شود. باید این شعله ها بسوزد و زغال خاکستری شود. اگرچه آنها به زمان آماده سازی بیشتری نسبت به گاز نیاز دارند ، اما برای مدت طولانی بسیار داغ و داغ می سوزانند.

هنگامی که زغال خاکستری می شود و گرما در تمام کوره ها یکدست می شود. گوشت را روی گریل قرار داده و از طرف آن قهوه ای می شود ، چاشنی می دهد و سپس طرف دیگر را به لطافت دلخواه کباب می کنند. شعله های آتش زغال یا گاز هرگز نباید با صدای بلند تماس بگیرند تا با گوشت تماس پیدا کنند. با پاشیدن مقدار کمی آب باید از شعله ور شدن جلوگیری کرد.

پخت و پز به صورت مایع - از پخت و پز در مایع اغلب برای تهیه برش های کم گوشت گوشت استفاده می شود. گوشت درون مایع پوشانده شده است (معمولاً آب) و تا زمانی که نرم شود ، جوش می خورد. این فرآیند ممکن است به دلیل پایین بودن دما چند ساعت طول بکشد.

 

Pan Broil - Panbroiling شبیه جوشاندن اجاق گاز است با این حال سریعتر و راحت تر است. از یک تابه نچسب برای پختن گوشت تا زمانی که از هر دو طرف قهوه ای شود به دلیل چرخش گاه به گاه استفاده می شود. نیازی به افزودن آب یا پوشاندن گوشت نیست.

 

Pan Fry - Panfrying فقط با panbroiling متفاوت است زیرا ابتدا مقدار کمی چربی اضافه می شود. Panfrying روی زمین یا برشهای نازک گوشت استفاده می شود.

 

رست - برش در گوشت های بزرگ گوشت مانند Rib Eye Roast توصیه می شود. گوشت را روی یک قفسه یا در تابه برشته می گذارند و تا سطح مطبوع دلخواه پخته می شود. بو دادن معمولاً در دمای 350-425 درجه فارنهایت انجام می شود.

 

تفت دادن سرخ - تفت دادن سرخ شده شبیه تفت دادن است با این تفاوت که گوشت دائماً هم می خورد. این کار با استفاده از قطعات کوچک یا نازک گوشت با حرارت زیاد انجام می شود.

 





:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: